Friday, December 10, 2010

Ada Jugak Mak Yang Macam Ni??

Bayi dilekat pada dinding

0l0rh ksyiaan..smpai ati mak bapak die eh buat cenggini kat baby nih..

bgini kisah nye:

kejadian ni berlaku kat Nebraska..

mak kepada budak ni dah lekatkan anak kandung die kat dinding utk bser0n0k dgn kekasih die..
budak ni menangis2 sbab kesakitan dan kelenguhan dilekat berjam2 kat dinding tuh..ish3..
dah tu buleh plak die amik gamba anak dia yang tgh meraung2 ni sambil menayangkan minuman kegemaran kat anak die..terliur la budak tu...
ape la nak jadik..

agaknya mak die ni ade pnyakit k0t..

hmetro.com.my

12 comments:

Syira Qahira said...

salam....


penderaan yang semakin berleluasa...

manusia sudah hilang pedoman..

Atika Natasha said...

btul2..
smpai xde belas lgsung..ape la..jgn beranak kal0 tak reti nak bela anak..

miss fatihah said...

heh beranak sng.jaga yg ssh kn :)

fa-in said...

ya Allah, smpai hati nyaaaaaa..
tabahlah wahai anak. ;)

Fiqah Alias said...

pe nk jadi dunia nie ikaa oii..klo xnk ank tuh..kasi la kt ko kn..?? ish3..ade plak wat ank gtu...nak kne nieh!!

Atika Natasha said...

miss ftihah: hak aa tau takpe..hehe
fain: nnti kite jgn buat ank kite mcm tu eh..
fiqa: hehe..buleh2..kl0 hg nak sdekah anak kat aku p0n bleh..hehe

GorengPisang said...

comel la buat baby gituuuu...tp mak die agak tak btol jgk laaaa...haha

Atika Natasha said...

hehe..c0mel ke..kal0 c0mel,nnti g0reng pisang bleh la praktik bnde ni tp 2 minit ckup la..nangis tak bbunyik baby tu kang kal0 lama2..

Sepi tanpa mimpi said...

hai, apalah nak jadi ngan mak dia ni. mental kot. :)

Atika Natasha said...

hehe..itu lah..mental + jeles ngn kc0melan anak die..sbb tu jadik mcm tuh

aanie said...

teruk betul mak dia...kesian budak tu..x sayang anak kot..

Atika Natasha said...

btui..j0m belasah mak die.h0h0

 
Bloggerized by Dzignine, based on Nekoji design.