Saturday, December 18, 2010

tak malu bertanya makin sesat jalan??

di suatu hari yg dingin lg indah..mat t0p mmulakan pjalanannya untuk ke umah gf nya..mat t0p ni blum tau lagik jalan nak ke umah "awek" nye nih..kira ni 1st time lah..sdang bjalan2..mat t0p tlihat s0rang pkcik sedang mghisap curut smbil tmenung di tepi jalan..mat t0p mula lah nak tanye kat pkcik tuh jalan nak pegi umah "awek" die td..


mat t0p: semek0m,pkcik..o0 pkcik..

pkcik: wsalammmm....ha,nak hape?

mat t0p: ni ha pkcik..nak tnye ckit,kat mna jalan nak pegi kmpung pisang?
pkcik tsebut p0n mnarik napas sepnjang2 yg mungkin dan...

pkcik: o0hhhh....itu dekat ajeee...
senang sgt ler nak ke sana..k0 jln terus,k0 bel0k kiri...then,k0 akn jmpak simpang 3..pastuh k0 trusssss jer smpai k0 tjumpak p0k0k besaw..dpn pk0k besaw tuh ade tmn perumahan kan,k0 jgn msuk situ,k0 terus je ye..pastu k0 bel0k kanan,trus lagi...k0 bel0k kiri pulak..saaammmpai la k0 nmpak ade jmbatan..bawah tu ade sungai kan,k0 trjun dalam sungai tuh k0 nmpak buaye..pastu k0 tnye la buaye tuh mana kmpung pisang...(smbil buat muka tak bersalah..)

mat t0p: *&%$@#$%$^#@....

moral 0f the st0ry: guna gugel map,kan s0nang...hehe..


16 comments:

azHa said...

Memang tak boleh blah. Haha.

Atika Natasha said...

haha..tau xper..mmg sakit ati k0t kal0 jadik si mat t0p tuh..!

NuSaNa NoSa 91 said...

ha3~ teruk la pk cik tuh.. mmg tempah maut la.. ha3~ ^_^

Atika Natasha said...

haha..tu la pasal..kal0 ika,dh lame nanges guling2 kat situ..

Sepatu Hijau said...

salam

syira memang suka bertanya...nge.........

Atika Natasha said...

bgus2 syira..tp kena pilih gak 0rg yg nk dijadikkan tmpat btanya..kang jadik mcm dlm cter ni naya ja..haha

Atika Natasha said...

bgus2 syira..tp kena pilih gak 0rg yg nk dijadikkan tmpat btanya..kang jadik mcm dlm cter ni naya ja..haha

Atika Natasha said...
This comment has been removed by the author.
sekamar rindu said...

salam...


salam singgah sini...sambil follow ur blog...

Atika Natasha said...

tenkiu ye sudi singgah..=)

Cik_Shiqah said...

adoihh lawak2. kang tak psl pkcik tuh yg kena ngap ngn si buaya. ngee~ :D

Rashid said...

salam

hahha!! nasib le kalau jumpa pakcik tu. Tak siuman agaknya .. adoiii ..

shahjiehan said...

oo...sempadan2 la ni ea...

Atika Natasha said...

iyye smpadan..sy lak d0k kat kedah yg bsempadan ngn perak and penang..uhuk3

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

hahahak ! kelakar la.. x boleh nak bla seh !

Atika Natasha said...

mau nye tak lawak jmpe 0rg style pkcik nih..hahah

 
Bloggerized by Dzignine, based on Nekoji design.