Saturday, January 8, 2011

aku tak suka!

dlm idup kita,msti ada kan bnda yg kita suka and x suka..tapi x suka bukan bmaksud benci tapi prkara x suka ni bleh mem0tivatekan diri kita..kan?kan?

apa bnda yg hmpa x suka??

kalau aku..

  1. aku TAK suka 0rg yg suka pndang rendah kat 0rg lain,mengutuk kekurangan wajah,fizikal 0rg lain..x suka..kalau ada yg buat mcm tu kat aku,pecaya lah,mmg aku akan kecik ati..=)
  2. aku TAK suka sikap yg suka meminta2..tu bukan bmaksud aku ni x suka mmberi tapi jgn la kita bjimat tapi kita nak mghabiskan hak 0rg lain..hmpa bleh phm kan?
  3. aku TAK suka kalau aku ckp 0rg buat tak tau..kalau mmg x dngar atau ada k0mitmen lain itu lain crita..sbb aku mmg jenis kalau 0rg lain bcakap ngn aku,aku akan pndang muka dia and lagak aku dngar crita dia dgn tekun walaupun aku tak paham..tu kan lagi baik dari dia kecewa ngan ekspresi wajah kita yg buat derk ja..
  4. aku TAK suka kalau 0rg pekik2 kat telinga aku..ckp ja baik2,aku mmg kdg2 s0und tr0uble skit tp aku dngar..
  5. aku TAK suka kalau 0rg kejut aku atau 0rg lain dgn kasaq..kejut la lmbut2,kan die tgh tid0..mo0d pagi aku akan trganggu kalau 0rg kejut aku mcm tu..srius!
hehe..byk ni je..hampa pulak mcm mana??

16 comments:

Cik_Shiqah said...

tak suka org yg talam dua muka dan lain2. ngeh3 :D

manna_salwa said...

same la lebih kurang mcm tu jgk la..
huhu~
no.1 n no.5
~

NOOR FATIN said...

setuju semuanya :)

fa-in said...

aku TAK suka bila org kta aku macam lembu d cucuk idung..stuju n ikut je,mempergunakan kebaikan dri ni. pdhal aku ikhlas buat semua tu..

huhuh.. ;(

Atika Natasha said...

syiqah: itu mmg bikin panas kan..hehe

nurussalwa: ye kite same la..wee..

Atika Natasha said...

no0r fatin: yes!ade pny0k0ng..

fain: btui2..nape ni,mcm tgh sdih je ni..take it easy tau..jgn sdih2 na..=)

sissyira said...

salam


suka yang lemah lembut dan sopan santun gitu :D

CikAdilaMata4 (--O__O--) said...

no 2 xmenahan.. k la,k la... nt ak xmntak dah mkanan hg..haha

Atika Natasha said...

syira: s0pan santun itu mnis...

dila: cis dila..haha..ingat lg hg ckp"ajak2 ayam ja na"

aiMi =) said...

huhu..
akk xske, sy lg xskee!

Atika Natasha said...

aimi: hehe..akak laaaggii x suke!

Encik Tikus said...

itew tak sukew dia, sebab dia dah lukakan hati itew, hehe ;p

Atika Natasha said...

sape die tuh incik tikus 0i?heee

aisyah_syahirah said...

hahaha..
xpow2, pengalaman mendewasakan kite..

Chapit said...

betul3. setiap manusia ada benda yang dia x suka n kita kena hormati keputusan orang lain ;)

Atika Natasha said...

aisyah: btul tu aisyah..
chapit: s0k0ng anda!=)

 
Bloggerized by Dzignine, based on Nekoji design.