Wednesday, January 12, 2011

Allah..tlg aku.

hey2!
aku ade msalah "lupa" yg aku rsa sgt serius! aku bkn apa,takut bnda ni makin parah nnti atau takut aku jadik nyanyuk di usia muda mcm ni.. aku dah mula lupa bnda yg aku buat hari2,yg remeh temeh aku dh mula lupa..=(

antara yg aku lupa:

  1. aku kadang2 LUPA nama kwn aku sendiri dan aku lebih ingat nama 0rg yg aku kenal dulu..
  2. aku tgh tekun dngar lecture smbil tulis n0ta,tapi tiba2 aku akan brenti tulis dan aku mula LUPA apa yg aku tgh blaja..aku yg tgh tekun tadi jadik blur..bnda ni blaku hmpir tiap hari.
  3. aku pgang benda and aku lupa yg aku tgh pegang bnda tu pastu aku lepaskan mcm tu jer...=(
  4. aku selalu LUPA apa2 yg aku beli..
  5. aku nak amik barang lain dalam bilik tapi bila aku masuk bilik nak amik barang tu,aku akan LUPA..aku akan masuk tid0 atau buat bnda lain sedangkan aku nak buat bnda lain bila masuk bilik..
  6. aku guna internet,pastu aku bukak tab baru sbab nak bukak emel tapi bila dh bukak tab baru,aku akan LUPA apa yg aku nak tgk..
  7. aku selalu LUPA jalan..aku tak mampu nak ingat jalan nak kemana2..
  8. aku angkat baju dari ampaian,dan aku akan tnggalkan je baju tu kat situ..aku tak bawak naik sebab aku LUPA..
byk lagi yg aku LUPA tapi aku LUPA dah apa yg aku pnah LUPA..nasib baik kwn2 aku sgt mmahami..=)

aku takut kalau aku semakin lupa..=(

13 comments:

daylachan said...

pasang lagu anna rafali tolong ingatkan aku hari2..haha;p

fa-in said...

apakah? xmkn semut kan.
xpe,yg penting xlupa pada-Nya kan3 :)

Atika Natasha said...

haha..idea bernas giless!

Atika Natasha said...

haha..idea bernas giless!

Atika Natasha said...

fain: rasa nya dh brape jnis srangga ika telan..ekekek..insyALLAH takkan lupa pada DIA!

NuSaNa NoSa 91 said...

berdoalah semoga dijauhkn drp penyakit lupa tuh.. pastu, byk mkn kismis, dan tinggalkn mkn2 yg xelok utk otak i.e. epal hijau, mknn masam, kepala ikan.. pastu kurangkn dosa sbb bila hati gelap, ilmu susah nk masuk~ ^_^

btw, sekadar peringatan utk kita semua.. saling menasihati tuh penting, kn?? ^_^

Atika Natasha said...

btul2..stuju,harap2 ika ni bkn nyanyuk..agaknya d0sa tlalu byk k0t..ati dah g0lap..huhuk

Novelgurl said...

AIshh..kenapa jadi gitu ?

Atika Natasha said...

x tau ler n0velgurl..byk d0se gamak nye..

Fiqah Alias said...

lohh..xper3..insyaallah..nnt i akn ingt2kan u..agpon..u kan ada PA c nadiah bluehipp tu..huhu..insyaallah kte sme2 berdoa ehh wahsyiii...=)

AzRi AzyAn said...

mkn kismis bnyk2..hehe.. =P

Mr. TN_SkY said...

hehehe..:-) training to be more focus..dun wori..lupa adalah sesi permainan otak..ahah..can be improved bit by bit..insyALLAH..:-)

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus

 
Bloggerized by Dzignine, based on Nekoji design.