Thursday, November 11, 2010

Tag Dari Puan Mumu..=)


1. adakah anda rasa anda HOT?

h0t and spicy..yummy!

2.Upload 1 gmbar yg anda suka


cuba teka!ni la kek 1 mlysia mybe..aku beli masa aku 0n da way balik uma..
cumey,sedap dan mnggemukkan..bg0sla..gemuk tu kan mnarik bak kata INcik L

4. selain nama sendiri, ape pggilan yg orang guna untuk pggil ko?

kaka :(mumu) s0rang jer yg panggil mcm ni..
ikakum0n :..(panggilan 0leh bebudak llaki masa sk0la dulu.taktau la nape nma ni yg nak dpanggil?
natasha: plak jarang 0rg pnggil and aku sndiri p0n kurang bminat nak di pnggil bgitu..hehe..mcm malu ja..
baqaratunwahsy : ha..ni pnggilan baru 0leh geng blue 0cean..haha..

5. tag lagi 6 orang


6. siapakah gerangan no 1 pada anda

dia kwn sy dri sk0la rendah,sek0lah mnengah and iium..and 4 eva be my fren!

7. kata sesuatu mengenai org no 5

nadiah..oo00 nadiah..b0 b0 la mkn ny0...hehe..

8. no 3 ada hubungan ape dgn anda?

kwn yg saaanngat baik..he's a g0od advis0r..

9.Bagaimana pula dengan num 4?

she's my adik asrma mrangkap sis kpd kwn sy...and.. she's cute!

10. pesanan kepada org no 6.

hikmah yg sgt berhikmah!

11. kelebihan pada no 2?

nu0wn saaangat cumel!tapi aku cumel lg..hihi



3 comments:

hikma_hani said...

wah3...

hikma_hani said...

wah3...

Cik NuRuN said...

amboi3 . .
ya laa 2 ,
dy comey lgi . .
amek la amek la,
haha !

 
Bloggerized by Dzignine, based on Nekoji design.