Thursday, November 18, 2010

Gambar Rasulullah Ciptaan dan Rekaan Kristian

stghfirullah! sekejam ini mereka menghina junjunganku..

geram bila tgk gmbar2 nih..
check them 0ut!



http://zombietime.com/mohammed_image_archive/misc_mo/grigory-gagarin-big.jpg








6 comments:

Cikgu Cat said...

Owh..panas hati!

Atika Natasha said...

cepat2..kipass dgn lafaz istghfar..j0m byk2 slawat!

KINA said...

astaghfirullah al azim..apa la buat gitu .... kejam

fauzibest5 said...

Aku hangin betul dengan kafir ni!

Anonymous said...

astagfirullah...sungguh tidak patut mereka lakukan kutukan dan kejian ini..semoga mereka akan mendapat hidayah Allah pencipta sekalian alam..dan Allah akan ampunkan dosa2 mereka..insyaAllah

jangan nak hina nabikami k? said...

saye tak baik..btul2 saye pun sakit hati ni.sanggup dye lukis muke nabi kite. taulah tak tahu pasal islam. tapi buat macam tahu je.siap lukis macam dah penah nampak.kalau nak lukis tu tanyelah sensitiviti orang islam dulu, pandangan orang islam dulu. ni dah masuk campur menceroboh Agama orang nak bwat ape.Memang cari nahas ni.harap2lah orang yang lukis ni bukan orang islam. kalau orang islam memang taktau nak kate ape dah. Patut Bunuh je.Bunuh.Bunuh.Bunuh

 
Bloggerized by Dzignine, based on Nekoji design.